ویدئوهای اجرا شده عایق رطوبتی

آببندی با عایقهای رطوبتی نانوجهان

آببندی پروژه های خودتون را به ما بسپارید

از ۱متر تا ۱۰۰۰متر فرقی نمیکنه .. با محصولات نانوجهان و مشاوره ما خودتون براحتی اجرا کنید و یا آببندی پروژه هاتون را به ما بسپارید //// شرکت جهان نوآوران سپانو تولید کننده و مجری محصولات رطوبتی نانوجهان

آببندی پشت بام موزاییک شده باپودر بندکشی و عایق بیرنگ

بدون تخریب با عایق بیرنگ

از مشکلات پشت بام موزاییک شده نشت آب و رطوبت هست و نگرانیه کارفرما و مالکین تخریب دوباره و عایقکاری و موزاییک کاری مجدد هست ... دیگه نیازی به صرف این همه هزینه و دردسر زیاد نیست .. برای اببندی پشت بام موزاییک شده در ابتدا تمام بندکشی ها تخلیه ، پرایمر اجرا شده و با پودر بندکشی پلیمری ومجددا پر میشود و در نهایت با عایق بیرنگ روی کل کار را پوشش داده و سطح تا سالیان متوالی آببندی میگردد بدون تغییر رنگ ، بدون تخریب

آببندی سرویس ها با عایق قیر پلیمری پایه حلال

اببندی کلیه سطوح ارزانتر از ایزوگام بدون نیاز به حرارت

قیر پلیمری پایه حلال نانوجهان یک محصول بسیار مقاوم ، 100درصد آببند یا کشسانی بسیار زیاد بعد از خشک شدن با اجرای بسیار ساده بدون نیاز به شعله و حرارت و از همه مهمتر قیمت بسیار مقرون بصرفه این محصول باعث گردیده جزء پرفروشترین و پرکاربردترین عایقهای پلیمری گردد.
برای اببندی سطوح سیمانی در پشت بام و سرویس بهداشتی ، ترمیم ایزوگام و آسفالت فرسوده و بدنه ستونها و دیواره های حائل و .. مورد استفاده قرار میگرید.

آببندی مخزن بزرگ ذخیره آب آشامیدنی

با عایق دوجزیی الیافدار و توری مش

استفاده از عایق دوجزیی الیافدار با اجرای ساده و ایجاد لایه نازکتر نسبت به ایزوگام و طول عمر بیشتر و مقاومت و آببندی بالاتر
این محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر نفوذ آب و فشار آب داشته و تا سالیان دراز مقاوم بوده و از بین نمی رود. این محصول پس از خشک شدن هیچگونه ترشحات شیمیایی در آب آشامیدنی و پرورش ماهی نداشته و میتوان گفت بهترین عایق برای مخازن ذخیره آب برای انسان و حیوانات میباشد.

ترمیم ایزوگام فرسوده با قیر پلیمری پایه حلال

اببندی کلیه سطوح ارزانتر از ایزوگام بدون نیاز به حرارت

قیر پلیمری پایه حلال نانوجهان یک محصول بسیار مقاوم ، 100درصد آببند یا کشسانی بسیار زیاد بعد از خشک شدن با اجرای بسیار ساده بدون نیاز به شعله و حرارت و از همه مهمتر قیمت بسیار مقرون بصرفه این محصول باعث گردیده جزء پرفروشترین و پرکاربردترین عایقهای پلیمری گردد.
برای اببندی سطوح سیمانی در پشت بام و سرویس بهداشتی ، ترمیم ایزوگام و آسفالت فرسوده و بدنه ستونها و دیواره های حائل و .. مورد استفاده قرار میگرید.

آببندی پشت بام موزاییک شده باعایق چند منظوره رنگی

یک محصول بسیار مقاوم برای عایقکاری هر سطحی

عایق چند منظوره بعنوان قویترین و ماندگارترین محصولات رطوبتی در ایران میباشد که برای اببندی پشت بام ، سرویس ، استخر، نمای ساختمان ، آبنما ، پشت بامهای موزاییک شده و استخرهای کاشی شده ، ترمیم ایزوگام و آسفالت برای اجرا روی همه سطوح مانند سیمان ، فلز ، قیرو ایزوگام ، گچ ، سرامیک و موزاییک و ... در رنگهای آبی ، سفید ، بیرنگ و امکان سفارش در رنگهای دلخواه استفاده میگردد. یک محصول بسیار مقاوم با اجرای بسیار ساده و بالاترین کیفیت و. ماندگاری

مراحل آببندی استخر سیمانی با عایق دوجزیی الیافدار و توری مش

عایق دوجزیی الیافدار + توری مش + عایق رنگ آبی

عایقکاری استخر با محصولات نانوپلیمر در عین تخصصی بودن بسیار ساده بوده و پیشنهاد شرکت به مشتری بجای صرف هزینه برای پیمانکاری و اجرا توسط متخصصین شرکت ، اجرا توسط خود مشتری با راهنمایی و مشاوره ما میباشد.
ابتدا سطح تمیزکاری شده ، یک لایه پرایمر اجرا میشه سپس گوشه ها و نقاط حساس با خمیر ماهیچه کشی و عایق میشه / در مرحله بعد 2لایه عایق دوجزیی الیافدار با یک لایه توری مش روی کل سطح اجرا میشه. پس از دو الی 3 روز و خشک شدن عایق دوجزیی الیافدار دو لایه عایق مخصوص استخر تک جزیی رنگ آبی روی سطح اجرا میگردد و پس از 4الی 5 روز خشک شدن کامل آبگیری کنید.
نکته1: عایق دوجزیی الیافدار رنگ آبی هم موجود هست.
نکته2:اگر قصد دارید استخر را کاشی سرامیک کنید مرحله اخر اجرای عایق مخصوص استخر رنگ آبی را حذف کنید و مستقیما روی عایق دوجزیی الیافدار طوسی کاشیکاری کنید.

مراحل آببندی سرویس بهداشتی با عایق دوجزیی الیافدار و توری مش

عایق دوجزی الیافدار بجای ایزوگام در سرویس ها

استفاده از عایق دوجزیی الیافدار با اجرای ساده و ایجاد لایه نازکتر نسبت به ایزوگام و طول عمر بیشتر و مقاومت و آببندی بالاتر
ابتدا سطح تمیزکاری شده ، یک لایه پرایمر اجرا میشه سپس گوشه ها و نقاط حساس با خمیر ماهیچه کشی و عایق میشه / در مرحله بعد 2لایه عایق دوجزیی الیافدار با یک لایه توری مش روی سطح اجرا میشود . پس از 4الی 5 روز آبگیری ، تست و در نهایت کاشی سرامیک کنید

آببندی مخازن ذخیره آب آشامیدنی با عایق دوجزیی الیافدار

آببندی کلیه سطوح با عایق دوجزیی الیافدار و توری مش

آببندی با عایق دوجزیی الیافدار با توری مش برای آببندی مخازن ذخیره آب آشامیدنی بهترین کار میباشد. در مخازن بزرگ ذخیره آب ، فشار آب یکی از مهمترین مسایل هست که باید به آن دقت گردد و عایق دوجزیی الیافدار با توری مش مقاومت خیلی زیادی در برابر نفوذ آب و فشار آب دارد.

آببندی استخر و آبنمای کاشی شده با خمیر ماستیک و عایق بیرنگ

بدون تخریب و بدون تغییر رنگ با ضمانتنامه کتبی

برای پروژه های که موزاییک شده و کاشی سرامیک شده و بدلایل مختلف از جمله نقص در عایقکاری زیرکار پس از ابگیری نشت آب و روطبت پیدا میکند که در بدترین حالت باید سطح تخریب و مجددا عایقکاری و کاشی سرامیک گردد. در سالهای اخیر با تولید عایقهای بیرنگ و پودر و خمیر درزگیرهای پلیمری نیاز به تخریب و صرف هزینه های اضافه و دردسر حمل و نقل ضایعات ساختمانی نیست .
اببندی سطوح موزاییک شده و کاشی سرامیک شده تخصصی میباشد و باید توسط پیمانکاران و نمایندگان شرکت انجام گردد.

آببندی سقف شیب دار هشتی با عایق پلیمری سفید

آببندی با 2لایه عایق تک جزیی و توری مش

یکی از مزایای عایقهای پلیمری استفاده در سطوح عمودی و افقی و شیب دار هست . عایق تک جزیی در رنگهای مختلف وجود داشته که بر اساس سلیقه مشتری قابل اجرا بوده و بیش از 15 سال عمر مفید دارند. اجرای این محصول بسیار ساده است اما در ارتفاع باید توسط نیروهای متخصص اجرا گردد. عایق پلیمری رنگ روشن مانند رنگ سفید علاوه بر عایق رطوبتی بخاطر انعکاس نور عایق حرارت نیز میباشند.

آببندی استخر سیمانی با عایق چندمنظوره رنگ آبی

عایق چندمنظوره مقاومترین عایق مخصوص همه سطوح

استفاده از عایق چند منظوره برای اببندی استخر یکی از بهترین و مقاومتری و البته ساده ترین روش اجرا میباشد . این محصول نیازی به توری مش نداشته و پس از خشک شدن تا چند برابر کشسانی داشته و 100درصد سطح را آببند میکند. ضد جلبک و ضد خزه است و سطح را آبگریز نیز مینماید.
بیش از 12 سال عمر مفید داشته و علاوه بر عایق بودن خاطر پیگمنت رنگی نیاز به رنگکاری نیز ندارد و هر 2کار عایق و رنگ استخر را همزمان انجام میدهد.

آببندی پشت بام موزاییک شده با پودر بندکشی و لاک آبگریز

بدون نیاز به تخریب ، بیرنگ ، شفاف و براق

نشت آب و رطوبت در پشت بام موزاییک شده یکی از دغدغه های کارفرما و مالکین میباشد زیرا هزینه زیادی صرف موزاییک کاری و زیباسازی آن گردیده و تخریب و آببندی مجدد هزینه بسیار زیاد و دردسر فراوانی دارد.
با ما تماس بگیرید و آببندی این نوع سازه ها را به تیم متخصص شرکت بسپارید تا بدون تخریب و حتی تغییر رنگ سطح با حفظ ظاهر موزاییک در کمترین زمان ، قیمت مقرون بصرفه و بدون دردسر با ضمانتنامه آببندی گردد.

لاک آبگریز و براق کننده سطوح

ابگریز کننده و براق کننده سطوح مختلف

برای اببندی و ابگریز کردن نمای جلو ساختمان ، چوب ، پارکت ، فلز ، استخر کاشی شده ، پشت بام موزاییک شده ، داخل کابینت ها ، و کلا هر سطحی که قصد دارید با یک عایق بیرنگ و شفاف و براق کننده اجرا کنید ازین محصول استفاده کنید...
بیش از 10 سال ماندگاری و مقاوم در برابر تغییررات جوی و anti uv و اجرای بسیار ساده

آببندی کف سرویس بهداشتی با عایق بیرنگ

مشکل خیلی از سرویهای بهداشتی وسطوح کاشی شده

در سرویسها یا کلا سطوحی که درزها تخلیه نشده اما نشت آب و رطوبت دارید و تمایلی به تخلیه بندها و استفاده از خمیر درزگیر یا پودر بندکشی ندارید میتوانید از عایق بیرنگ برای ابگریز کردن سطح ودرزها استفاده کنید. عایق را روی سطح اسپری کنید یا با قلمو اجرا کنید و تا چند ساعت آب نریزید تا کاملا جذب سطح شود .

آببندی فشار آب منفی در چاله آسانسور

آببندی چاله آسانسور با محصولات کریستال شونده

یکی از معذلات خیلی بد در ساختمانها نفوذ آب از بیرون به داخل چاله آسانسور بوده که باعث خراب شدن تجهیزان و زنگ زدن فلزات داخل چاله اسانسور شده و مشکلات فراوانی را برای مالکین ایجاد میکند.
این نوع اببندی جزء سخت ترین و تخصصی ترین نمونه های اببندی بوده و حتما باید توسط متخصیص کاربلد اجرا گردد

آببندی کف پارکینگ موزاییک شده

بدون تخریب ، بدون تغییر رنگ با ضمانتنامه

خیلی از پارکینگهایی که بالای واحدهای زیر یا پارکینگ قرار دارند پس از مدتی دچار نشت نم و رطوبت به سقف زیر میگردد که به روش تخلیه بندها و استفاده از پودر ترمیم یا خمیر درزگیری برای پر کردن مجدد بندها و استفاده از عایقهای بیرنگ روی کل کار این مشکل مرتفع شده و نیازی به تخریب و عایقکاری مجدد و موزاییک کاری مجدد نیست. با ما تماس بگیرید

آببندی بالکن سرامیک شده با عایق بیرنگ

بدون نیاز به تخریب ، بیرنگ و قیمت مناسب

بالکن ها ، استخرهای کاشی شده ، آبنماهای داخل ساختمان و .. همیشه در معرض نشت آب و رطوبت به طبقه پایین هستند . یا عایق بیرنگ نانو جهان و پودر بندکشی و یا خمیر درزگیر این معظل را براحتی حل کنید و دیگه نگران نشت نم و رطوبنت در این مکانها نباشید.

آببندی جکوزی و استخر کاشی شده بدون تخریب

استفاده از لاک آبگریز بیرنگ و خمیر بندکشی

استفاده از عابق لاک ابگریز برای اببندی استخر و جکوزی کاشی سرامیک شده و پشت بام موزاییک شده بدون نیاز به تخریب در کمترینم زمان و بدون دردسر یکی از بهترین روشهای عایقکاری میباشد. استفاده از این محصول ساده است اما کار آببندی استخر کاشی شده کار تخصصی است و پیشنهاد میگردد از متخصصین این کار استفاده کنید.

خمیر درزگیر و بندکشی و چسب آببند نانوجهان

یک چسب بسیار قوی و یک آببند عالی

یک محصول همه کاره برای درزگیری و اببندی سرویسهای بهداشتی - پشت بام - استخر های کاشی شده ، دور سینک ظرفشویی و ... و یک چسب قوی برای چسباندن انواع سطح مانند فلز ، کاشی سرامیک ، گچ ، مجسمه ، چوب ، شیشه و ...

نانو آبگریز ، روغن گریز کننده و ضد کثیفی پارچه و کفش

یک محصول ایده ال برای ابگریز انواع پارچه ، کفش و ..

برای ابگریز کردن و ضد کثیفی انواع لباس (لباس عروس، کار ، پرسنلی ، روپوش ، مدارس ، بچه و ..)، روکش مبلمان ، فرش ، پرده ، روکش صندلی ، کفش کتونی و ... محلول را روی پارچه یا سطح مورد نظر اسپری کنید و اجازه بدید به حالت طبیعی خشک بشه .سپس پارچه را اتو کنید و کفش و سطوحی که امکان اتو کردن نیست را با سشوار حرارت بدید تا نانو فعال بشه